Optiplaza Boutique - magazinul concept dedicat brandurilor de lux

Piata de bunuri personale de lux a inregistrat o crestere constanta in ultimii ani. Analizele financiare arata ca Europa si-a reluat locul in topul regiunilor cu cele mai mari venituri din vanzari, in timp ce canalele online au parte de cea mai rapida crestere, conform Luxury Adviser.

Consumatorul de produse de lux a devenit o persoana educata in domeniul modei, interesata nu numai de valorile hedonistice ale produselor, ci si de aspectele practice ale calitatii si functionalitatii. Acest cumparator apreciaza puterea unui brand si asociaza numele si traditia acestuia cu calitatea remarcabila, eleganta si durabilitatea.

Tendinta cumparatorilor de a cheltui o suma mai mica pe o copie a unui produs de lux, inferioara din toate punctele de vedere produsului autentic, este in scadere.

Venind in intampinarea clientilor sai, liderul pietei de retail pentru rame optice, ochelari de soare si lentile de contact, Optiplaza, a deschis in anul 2016 magazinul Optiplaza Boutique, un concept store exclusivist, destinat numai brandurilor de lux: Bvlgari, Celine, Chopard, Cutler and Gross, Dior, Dita, Dsquared2, ic! berlin, Linda Farrow, Loewe, Miu Miu, Moscot, Prada, Silhouette, Tom Ford, Victoria Beckham.

Pentru amenajarea spatiului din Galeria Feeria - Baneasa Shopping City, a fost ales un stil minimalist care nu inceteaza sa-i inspire pe cei aflati in cautarea esentei proportiilor, liniilor pure, taieturilor si formelor perfecte.

„ Conceptul Optiplaza Boutique are la baza dorinta de a crea un spatiu minimalist din punct de vedere formal care sa fie scos in evidenta doar prin diferitele tipuri de texturi si finisaje alese: luciul marmurei, al oglinzii, textura de lemn a corpurilor de depozitare si albul curat al spatiilor de expunere. Din aceeasi familie formală fac parte și extrudarile corpurilor de mobilier, rezultand astfel rafturile de expunere si tratarea peretelui decor, liniile frante fiind o tema recurenta” declara arhitectul Razvan Dracea.


In acest spatiu plin de personalitate, Optiplaza Boutique ofera clientilor sai premium consultanta specializata, servicii optometrice, solutii personalizate si un portofoliu remarcabil de produse din colectiile marilor case de moda:

Colectia CÉLINE exprima esenta femeii secolului XXI fiind, ca si aceasta, inspirationala, sofisticata, vizionara. Modelele vintage supradimensionate, cu finisaje impecabile si linii bine definite, releva o eleganta atemporala, un stil minimalist care are “acel ceva” care iti defineste personalitatea si te face remarcata.

Roxana Voloseniuc poarta
CÉLINE CL40041U (1.990 lei) si CÉLINE CL40021I (1.490 lei)


Maurice Munteanu
poarta CÉLINE CL40006 (1.190 lei)

Colectia Silhouette Atelier este un mix de influente Art Nouveau germane si austriece cu detalii fine inspirate din curentul contemporan Purism. Ramele unice, pretioase si elegante, sunt realizate manual din aur de 18k - alb, rosè sau galben. Detaliile sunt pietre pretioase: diamante, rubine sau safire, ce reușesc sa dea acestor rame finetea unor opere de arta. Designerul colectiei este Martin Preuer-Lackner.

Silhouette Atelier Pure Deco (aur 18kt, 6 pietre onix si 36 briliante) si Pure Art (aur 18kt, 16 briliante)

ic! berlin este compania atipica ce proiecteaza ochelari usori si functionali, al caror design urmeaza principiile suprematismului in arta. Ramele ic! berlin nu au suruburi, nu sunt sudate sau lipite, ci beneficiaza de balamale ingenioase ce permit purtatorului sa demonteze si sa reasambleze oricand ochelarii.

Laura Cosoi
poarta ic! berlin Maira B (1.590 lei)

Vladimir Draghia
poarta ic! berlin Jonathan I (1.390 lei)

Fondata in 1995, DITA a revolutionat industria optica depasindu-i conventiile, reinterpretand stilurile iconice, alegand pentru produsele sale titan, aur de 14k si acetat de cea mai buna calitate. Ochelarii Dita sunt fabricați in Japonia in serii limitate si sunt purtati de celebritati precum Bruno Mars, JLo, Floyd Mayweather dar si de Andreea Esca, Corina Caragea, Roxana Voloseniuc sau Ana Morodan.

Corina Caragea poarta Dita Nightbird (2.290 lei)

Compania fondata de Christian Dior in 1946 este simbolul luxului și rafinamentului desavarsite. Una dintre cele mai puternice voci ale domeniului, casa Dior lanseaza in fiecare sezon colectii ce devin tendinte pentru lumea modei. Ochelarii de soare si ramele optice sunt reinterpretari ale modelelor clasice ce ilustreaza perfect charmul si stilul creatiilor Dior si dau o nota sofisticata oricarei tinute, dovedind inca o data ca purtarea ochelarilor poate fi o declaratie de eleganta si stil.

Dior Eclat (2.990 lei) si Dior Reflected (2.390 lei)

Colectia toamna-iarna 2018 a casei spaniole Loewe are in prim-plan modele de ochelari de soare cu design futurist e de linii drepte, forme rectangulare si o combinatie sofisticata de finisaje din piele, metal si acetat.
Parteneriatul spaniolilor cu Thelios reflecta viziunea artistica a lui Jonathan Anderson, directorul de creatie Loewe, ce isi propune sa stabileasca o conexiune intre trecut si prezent prin reinterpretarea extrem de originala a modelelor iconice de ochelari.

Loewe LW40012I (1.690 lei)

Ne gasiti aici:

Hristina Casas

Read more posts by this author.